謝霆鋒 廿四味 - 愛最大 (粵語版) (電影《救火英雄》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:謝霆鋒 詞:喬星 / Kit@24Herbs / Phat@24Herbs Key:Em 4/4

國語版:愛最大 詞:喬星 / 歐豪




Em|C|G|D B7/D#Em|C|G|D B7/D#|
Em|C|G|D B7/D#Em|C|G|D B7/D#|
Em|D|G|C DEm|D|G|C G|D E|E|

|Em|D|G|D
你有冇關心個世界依加發生緊嘅事 你有冇擔心個未來又會唔會去正視
究竟幾時開始 人變得冷漠自私 淨係知點樣追求名利易D
|Em|D|G|D
簡簡單單 個世界一步一步被破壞 科技將地域拉近人嘅隔膜擴大
再咁捕殺落去 好多動物已經冇哂 人類嘅貪婪 繼續破壞大自然生態
|Em|D|G|D
戰爭種種衝突膚色暴力仇恨 饑荒天災地震仍然喺到不斷發生
人類再係咁 地球唔歡迎我哋 再喺呢一到紮根
|Em|D|G|D
只有用愛用愛去改變呢個世界 我哋再 去合力創造我哋未來
終可見 世界美好嘅一面 停止所有戰爭 用愛奉獻

|Em  |C      |G  |D   |Em   |C  |G   |D
 ( )點解(可)以扮哂偉大 (我)要去(呼)嗌 人類(霸)著地球(太)自大 (每)日盡情(破)壞
 |Em  |C      |G  |D   |Em   |C  |G   |D |Em
C1 ( )點解(可)以扮哂偉大 (我)要去(表)態 沉默(會)令未來(更)腐壞 (企)硬立場(愛)最(大)
C2 ( )點解(可)以扮哂偉大 (我)要去(表)態 沉默(會)令未來(更)腐壞 (企)硬立場(我)大(晒)

|Em|D|G|D
大路康莊 一片屬於自己嘅地方 建設烏托邦 人人都生活得好健康
再置身天堂極落世界永冇恐慌 再冇種族鬥爭亦再冇饑荒
|Em|D|G|D
人人都主動互相幫忙坐低有傾有講 日日都見到陽光天氣晴朗過晴朗
未來充滿希望 你我攜手開創 自由國度裡面聲音更加大鳴大放
|Em|D|G|D
請記住同一個世界擁有同一個夢想 再同一片天空吹住同一樣嘅涼風
吹雨打未怕 就算有太多變化 硬仗一齊打 高欄我哋一齊跨過去
|Em|D|G|D
放低爭拗 冇必要再去比較 我只想同你哋一齊向住目標不停咁哨
終點喺前面 夢想亦即將實現 我睇見烏托邦經已逐漸呈現眼前

Repeat Chorus 1

Em|

|Em      |Em       |C       |C
 (想)去嗌就起勢嗌〔(想)去嗌就起勢嗌〕(我)哋陣容最浩大〔(我)哋陣容最浩大〕
|G       |G       |D       |D     |Em
 (想)去嗌就起勢嗌〔(想)去嗌就起勢嗌〕(我)哋熱情更盛大 (愛)做後台我大(晒)

Repeat Chorus 2 / Chorus 1