新青年理髮廳 - 敢動【Guitar Chord譜】

曲:新青年理髮廳 詞:新青年理髮廳 Key:G 4/4




G|Bm|C|D|G|Bm|C|D|

  |G      |Bm       |C      |D
A1 ( )今朝一早起身 ( )日復日又返學 (這)種感覺 無數(想)法很想揮霍
A2 ( )這街燈很勇敢 ( )站在馬路中  (照)亮路人 捱過(風)雨都不抖震
  |G      |Bm       |C      |D   
A1 ( )揹起灰色背包 ( )又踏著這街道 (幾)多相似 誰也(知)道這很枯燥
A2 ( )追憶街名半生 ( )未懼現實厄運 (小)巷穿插 嘗試(考)究他的吸引

  |C G/B  |Am   G  |C G/B  |Am         |D
B1 (這)段(路) 走了(至)少九百(遍) 誰(會)感(受) 你(聽)到的 看的 每位過路(人)
B2 (車)廂(中) 走馬(看)花經過(了) 忘(記)感(受) 閉(起)眼睛 細聽被雨打的聲(音)

|G       |Bm     |C     |D
都市(呼)吸聲 又會是(誰)想聽 走過(急)速旅程 要(得)到什麼高興
|G    |Bm     |C     |D
(星)空中 刻了(幾)千億姓名 放(膽)揮霍 誰(敢)說你這生枉過

Rap:
G|Bm|C|D|
鬧鐘一響我返黎現實世界 返學黎講無野一定要帶
大致重覆既生活 重覆到週末 快要遺忘掉最簡單既微笑
G|Bm|C|D|
細個聽故事細聽得太多 大個再聽過大不如最初
每一個小故事好似隆重既嘉賓 而家所有野普通過路邊既街燈

Repeat A2 / B2 / Chorus

Rap:
G|Bm|C|D|
每一個你 抬頭都有天空一塊 拼拼埋埋 拼埋先係呢個世界
細細靜靜 聽城市既呼吸聲 輕輕夾雜老電車聲「叮叮」
G|Bm|C|D|
「唔該借借」推撞事故背後既故事 顧住趕時間 流逝時間既意義
太多事物係我地身邊度擦過 唔啱聽既音樂可以隨意地插播

|G       |Bm     |C     |D
都市(呼)吸聲 又會是(誰)想聽 走過(急)速旅程 要(得)到什麼高興
(我地想法會係古古怪怪 係因為我地想睇多啲呢個世界
 但係個世界就教我地炎涼世態 太多野想試就想像得番今次)
|G    |Bm     |C     |D
(星)空中 刻了(幾)千億姓名 天(空)一塊 合(併)出這個世界
(我地感想 係勇敢去想 想相信個世界可以唔止咁樣
 天空一塊 拼拼湊湊拼湊埋 呢個世界)

G|Bm|C|D|G|Bm|C|D|