新青年理髮廳 - 放假總要在雨天【Guitar Chord譜】

曲:新青年理髮廳 詞:新青年理髮廳 Key:Ab 4/4

Capo 1>Play:G




G|G/B|C|D|G|G/B|C|D|D|

  |G       |G/B        |C      |D       |G
A1 ( )七點鐘起身返工 (我)即刻去左個廁所 (痾)篤屎然後我想咬(支)煙 但個火機無(火)
A2 ( )都好彩剩係返一(至)六 仲有一天比我(休)息 我會珍惜 我會(感)激 我會放低壓(抑)
        |G/B         |C         |D      |G
A1 咁無計啦 唯有(盡)快痾完篤屎  沖廁(所) 求求其咬個包 咋(咋)臨走落樓下間士(多)
A2 咁岩天文台話 (放)假果日會陽光普照 (嘩) 唔係講笑    (決)定走去沙灘一轉

   |G/B     |C    |D       |G
又返工 ( )日又返工 ( )夜又返工 (返)OT返到我short(左)
   |G/B    |C   |D   |G
想翻風 ( )唔洗返工 ( )話之你(有)大樹冧(左)

( G )|G/B|C|D|G|G/B|C|D|

Repeat A2

  |G    |G/B    |C     |D     |G
B2 ( )唔洗返工 ( )唔好翻風 ( )南北西東 (話)之你撈到亂(左)
B3 (又)返工   ( )日又返工 ( )夜又返工 (返)工總有陽光
  |G    |G/B     |C  |D    |D
B2 ( )藍的天空 ( )明天輕鬆 (聽)朝一早(沙)灘放縱 ( )
B3 ( )唔洗返工 ( )又要翻風 (聽)朝熄電(話)玩失蹤 ( )

  |G       |D    |C     |D
點知(今)朝一早起身 個(天)陰陰 明明(天)氣報告話沒(有)密雲
  |G       |D    |C    |D
坐係(窗)邊等等等等等到(好)眼訓 雨點(窗)邊飛過 (心)知不妥
|G       |D    |C    |D
(沙)灘fit腿胸湧一堆(太)興奮 為何(一)至五 至(有)白雲
  |G       |D    |C    |D   |D    |G
也許(等)等等等等等等到(鋪)晒塵 有天(終)於等到陽(光)普照 ( )雙腳已抖(震) 

( G )|D|C|D|G|D|C D|G|

|G       |D    |C     |D
( )辛辛苦苦 終於等(到)假日一個 (但)每一個 (都)要雨天過
|G       |D      |C    |D
( )點解偏偏放假 上(帝)總要迫我 我(做)錯咩喎 (都)無殺人放火

Repeat B3 / Chorus

( G )|D|C|D|G|D|C D|G|

|G       |G/B       |C        |D      |G
( )七點鐘起身返工 (我)即刻去左個廁所 (痾)篤屎然後我發現 (我)既假期咁就無(左)