the pancakes - 我是肥婆四【Guitar Chord譜】

曲:the pancakes 詞:the pancakes Key:C 4/4




|C   G  |C    G |C    G        |C |G  C
(你)說我(肥) 然後(我)也自覺(肥) (你)笑我有(麒)麟臂 我就喊到lur(地) ( ) ( )

  |C  |G   |C  |G |C   |F    |C   |G
其實(點)先算(肥) 查實(我)又有幾(肥) (姨)媽姑姐(都)話我已經(瘦)淨得浸(皮)
  |C  |G   |C    |G |F  |C |F    |Em   Am     |G
轉頭(你)說我(肥) 然後(塊)鏡也照到我(肥) (我)就快(癲) (我)應該信佢(哋) 定係(你) 定係我自(己)
|C   G |C   G
Yeah Yeah Yeah Yeah

|C   G  |C    G |C    G     |C   G
(你)說我(肥) 然後(我)也自覺(肥) (你)笑我有(麒)麟臂 我就(要)生要(死)
|C   G   |C    G |C    G
(看)見你唔(肥) 然後(我)便自覺(肥) (你)笑我是(肥)婆四
|C  G  |Dm|G   |C
(我)就(傷)心到去(搵) (刀)仔拮大(脾)

  |C       |G    |C      |G
我要(瘦)呀瘦呀瘦 瘦到(骨)質疏鬆 (瘦)呀瘦呀瘦 瘦到(似)條蟲
|C       |G     |C  |Dm   G     |C  G |C
(瘦)呀瘦呀瘦 瘦到(無)陰公 然後(瘦)到有日(死)鬼咗 (我)就不會再超(重) So Sad