FAITH - Ma Ma Easy【Guitar Chord譜】

曲:Percy Wong 詞:Percy Wong Key:G 4/4



G|Em|C|D|G|Em|C|D|

|G    C  |D |G    C   |D |G    C  |Cm
(媽)媽今天(不)必擔心(我) (終)於得知(世)界是如(何) (只)想輕輕(鬆)鬆唱唱(歌)

|Am   D   |G
而(你)卻誤會(我)欠交功(課)

|G   Em  |C   Am
(誰)話過 (誰)白過 (難)道要(一)式一課
|G   Em  |C   Am  |G
(誰)亦要 (尋)自我 (原)地處(有)沒有(幫)助
 Em  |C     Am  |C   |D |D
 (青)春太(容)易過如何能(坐)定 ( )求放肆(高)歌 ( )

Repeat Chorus

|Am   D   |G
而(你)卻誤會(我)有些不(妥)

G|Em|C|D|G|Em|C|D|
G|Em|C|D|G|Em|C|D|

 |G   |Em   |C     |D  –  – C
虛(擬)世界亦曾(投)入過 (但)是夢想唱到(銀)河   (不)必乾坐
|Am       |D   Em   |C   |G
誰(個)要漫罵言詞甚過(火) 你腦(袋)很錯 (我)仍投入唱(歌)

Repeat Chorus

 |Am   D   |G
為何(你)要認定(我)已經(走)錯

Rap:
G|Em|C|D|
媽媽教我面對事情要冷靜 冇可能要全世界人產生共鳴
不足之處就要去加以修正 重話相信我會衝破逆境
G|Em|C|D|
而家重點係要享受奮鬥過程 就算到最後都係毫無和應
都已經係媽媽心目中嘅小明星 偉大嘅媽媽願意日夜傾聽

|G    C      |D
Ma Ma Easy Ma Ma Dun Wor-ry
|G      C       |D     G
Trust Music Can Heal The World With Love And Peace
 |G      C       |C   Cm
If There Is Nothing In The World We Should Be-lieve
 |Am      D      |G
My Dear-est Ma Ma I Won't Lose My FAITH
 |Am      D      |G
My Dear-est Ma Ma I Won't Lose My FAITH