Eric Kwok - Iron Man (我最喜愛的Eric Kwok音樂會宣傳歌曲)【Guitar Chord譜】

曲:Eric Kwok 詞:Eric Kwok / 林若寧 Key:Fm 4/4

Capo 1>Play:Em



Em|C A|Em|C A|
Em|C A|Em|C A|
Em|C A|Em|C A|Em|

     |A           |A
A1 有個似(都)敏俊C  又似杜汶澤 又(似)係劉華
A2 個個叫(我)做唐尼 又串又頑皮 大(眼)又濃眉
            |C           |C
A1 成日照住鏡 戴大眼仔(差)啲爆鏡 有冰冰咁似 冇( G )D咁正
A2 誰又理會我 努力作曲(一)九八四 我好少拍戲 你(好)少會理
            |G           |G
A1 行路搭地鐵 似係發哥(嘅)平凡人 係個平凡人 仲(有)銀行文員似 撒雅人打爆電腦
A2 期待我合照 細路最多(確)實離奇 係確實離奇 係(個)奇聞離奇似 鐵甲人都算運氣

|B                |C
(日)又扮 夜又扮 日日扮 人人勁似 (似)藝人 似大人 似愛人 好幼稚
  |B               |C        D
B1 (葉)問 扮葉問 做葉問 人人勁似 (我)是誰 你是誰 (好)慶幸 係我幾似
B2 (葉)問 葉蒨文 葉佩雯 人人又似 (宋)慧喬 閔大人 (都)教授 但我好似

|Em            |C             |G
 I-ron Man Iron Man 無敵化(身) 鬼咁多錢 鬼咁多女 嚇窒(人)
            |B
公眾偶像 公眾偶像 唔夠(分) 邊有一位 邊有一位 會勁過
|Em            |C             |G
 I-ron Man Iron Man 純屬似(樣) 可以打機 可以寫歌 繼續(唱)
            |B            |Em
鍾意我扮 可以照扮 係似(樣) 好似呢位 好似呢位 郭偉(亮)

Repeat A2 / B2 / Chorus

     | ( Em )        |C          |A
Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na You Can Be The Bat-man
      |Em        |C          |A
Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na You Can Be The X-Men
      |Em        |C          |A
Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na You Can Be The Spi-derman
      |Em        |C        |A
Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na I Can Be The I-ron Man

Repeat Chorus

Em|C A|Em|C A|Em|C A|Em|