小肥 - 講呢啲【Guitar Chord譜】

曲:藍奕邦 詞:梁栢堅 Key:Ebm 4/4

Capo 1>Play:Dm



Dm|Bb|F|C|Dm|Bb|F|C|
Dm|Bb|F|C|Dm|Bb|F|C|

   |Dm       |Bb     |F       |C
A1 其實(你)又要問佢又要問(已)悶到死 然後(我)又要扮禮貌繼續(嘥)聲壞氣
A2 平日(隔)日致電我又介紹(各)樣貸款 然後(介)紹我用網上購物(慳)多一半
   |Dm       |Bb     |F        |C
A1 其實(我)係照讀你亂咁錄(當)係唱K 問答(好)似好有Point 但係(廢)到飛起
A2 其實(每)日對話你若紀錄(每)段記起 發覺(資)訊多到死  但係(廢)到飛起

   |Dm       |Bb      |F       |C
B1 問我(保)費卡數交稅出路(有)無壞賬  問我(中)意邊個黨再追問(我)嘅立場
B2 係要(迫)我Cut線不過幾(日)再致電你 仲要(吼)我出國Call呢樣(至)算神奇
   |Dm     |Bb      |F      |C
B1 又要(幫)你加個Like (幫)你出下位  (唉) 你俾我抖下(啦)
B2 亂咁(講)嘢都有Like (幾)廢都照Like (唉) 你俾我抖下(啦)

 |Bb  |F  |C     |Am   |Bb  |F  |C     |Am
講呢(啲) 算(吧)啦 (一)句收線無謂(咁)假 講呢(啲) 咪(玩)啦 (知)你搲嘢講 但(我)又要亂答
 |Bb |F  |C      |Am  |Bb  |F  |C    |Am
又爆(一)段(廢)話 (醒)你一句萬能密(碼) 講呢(啲) 笑(下)啦 (一)句講晒無謂(假)

Dm|Bb|F|C|Dm|Bb|F|C|

Repeat Chorus / Chorus

Dm|Bb|F|C|Dm|Bb|F|C|
Dm|Bb|F|C|Dm|Bb|F|C|