ToNick - T.O.N.I.C.K.【Guitar Chord譜】

曲:恆仔@ToNick詞:恆仔@ToNick / 阿細 / 林日曦 Key:C 4/4



C|C|Am|Am|F|F|G|G|
C G|Am F|C G|Am – F G|C|C|

  |C       |Am     |F       |G
A1 (舊)時讀書讀死    (搏)會考玀隻A (到)會考取消張Cert(攝)係茶几
A2 (戲)棚夾Band好驚 (無)人但聽到聲 (我)地係鬼節唱歌   (俾)死人聽
  |C     |Am      |F     G    |C
A1 (第)時買車買樓 (買)完就供到嘔 ( ) 用條命(供) 一個爛(竇)
A2 (百)靚尺租個房 (埲)牆漏水既房 ( )夾夾下Band火燭去備(案)

|F     G  |Am        |F       |G
( )世界要我(做)既野實(在)太多(唔跟就錯)(錯)錯錯我做我自己(好)過

|C   G/B  |Am   G     |F   C/E  |Dm7 G
(傻) 得夠(快)活有貨(熱)血錯又(怕)咩Woh (我) 信個(世)界無野(難)到(我)
  |C   G/B  |Am   G     |F  C/E |Dm7  G   |C
就算(傻) 好過(怨)地怨天(呢)係屋企(齋)HEA白過 (最)尾(怕)咩無結(果) (起)碼我做(過)

( C )|Am|F|G|

Repeat A2 / B / Chorus

( C )|C|Am|Am|F|F|G|G|

|F    G   |C   |F    G   |C
( )第日個(孫) 問我係(邊)一個 ( )我唔會O嘴無野(講)
|F    G  |C    |F       |G
( )阿爺我(蠢)過叻過(戇)居過 ( )同三個廢柴夾過 T-O-N-I-C-K

|C   G/B  |Am   G   |F    C/E |Dm7 G
(傻) 得夠(快)活有貨(熱)血搏命(夠)膽錯 (我) 信個(世)界無野(難)到(我)
  |C   G/B  |Am   G     |F  C/E |Dm7  G
就算(傻) 好過(怨)地怨天(呢)係屋企(齋)HEA白過 (最)尾(怕)咩無結(果) ( )
   |C   G/B  |Am   G     |F  C/E |Dm7  G   |C
我有乜(錯) 啱嘅(故)事太多(收)聲我想(將)錯就錯 (到)最尾(再)睇下最(初) (起)碼我做(過)

( C )|Am|F|G|