李逸朗 郭子健 韋啟良 - 十個女仔 (獨白:劉心悠)【Guitar Chord譜】

曲:許冠傑 詞:許冠傑 / 黎彼得 Key:D 4/4

原唱:許冠傑




D|Em|Em|D|
D|Em|Em|D|

OS:
你哋呢班咁既仔,真係以為自己仲好細?
頭髮已經冇乜咁滯,仲掛住𥄫女同玩公仔!
又唔知自己舊腹肌已經六神合體,仲竟然夠膽話我哋乍乍弟弟,
唔該你哋睇下自己咩身世!

   |D   |Em   |Em    |D
十個女(仔) 九個認(細) 明明係(老) 佢話唔(係)
  |Bm    |C    |A    |D
三張幾(野) 仲紮辮(仔) 青春美(麗) 就冇失(禮)
   |D   |Em   |Em    |D
十個女(仔) 九個實(際) 人人恨(嫁) 富裕門(第)
  |Bm    |C    |A    |D
小妹選(婿) 我有家(底) 屈居妾(侍) 亦冇乜(計)

  |D       G   |Em       A
望女(仔) 續個睇 眼厲(厲) 燕瘦(環)肥 大細 樣樣(齊)
|Ebdim7    Bm        |G     A   |D
男仕(實)在要感激上(帝)(Hallelujah)皆因(女)仔使你 ( )意亂情(迷)

( D )|Em|Em|D|
D|Em|Em|D|

OS:
你話我揀擇?佢話我實際喎!其實我哋要求已經降到好低好低,
有時甚至覺得自己有些小失禮
如果你哋真係想過嚟傾下計,唔係淨係想去你屋企定係我府第,
咁不如拎啲誠意出嚟拖下手仔。

   |D   |Em   |Em    |D
十個女(仔) 九個話(咪) 明明係(制) 猛話唔(係)
  |Bm    |C    |A    |D
想討好(佢) 老鼠拉(龜) 一味作(狀) 扮哂矜(貴)

  |D       G   |Em       A
望女(仔) 續個睇 眼厲(厲) 燕瘦(環)肥 大細 樣樣(齊)
|Ebdim7    Bm         ║G     A   |D
男仕(實)在要感激上(帝)(Hallelujah)皆因(女)仔使你 ( )意亂情(迷)

( D )|Em|Em|D|
D|Em|Em|D|
D|Em|Em|D|
D|Em|Em|D|

OS:仔口是心非就一定係架啦,你係緊我錫我我就乜都肯際
其實你有幾多身家我真係無計,你好仔嘅話我同你捱麥記都冇咩所謂
你話我扮矜貴唔肯同你一齊,你有冇諗過你值唔值得有人同你一世呀?
如果你唔係咁睇嘅,咁今晚都係你繼續望女仔喇
我又一樣行遠擺下姿勢,唔好再話我哋幾大幾細呀
你哋幾十歲喇仲圍埋一齊,咪一樣冇乜作圍!

喂喂喂,唔好理呢班傻仔,邊仲好睇啦!