my little airport - 今晚講嘢夜唔夜【Guitar Chord譜】

曲:林阿p 詞:林阿p Key:C 4/4




C Am7|F G|C Am7|F G|

 |C   Am7      |F    G
或(者)你可以(坐)得更近 靠在我(耳)邊講嘢(不)會過份
  |C   Am7     |F    G
但我(天)生就是(這)麼拘謹 還未(有)那份自(信)心
  |C    Am7      |F      G
若你(問)我什麼先(叫)做緣份 我會說(緣)份只留給夠(進)取的人
|C      Am7     |F        G  |C
(好) 既然依家個(情)況係咁 過咗(今)晚之後我先至 ( )再做(好)人

|F   G  |C |F   G |Am
(今)晚講(嘢)夜唔(夜) (咁)啱我(就)有部(車)
|F   G   |C G/B Am – |F   G  |C
(車)你去(山)頂感受(個)山(有)幾(斜) 望你(千)萬不(要)太心(邪)

C Am7|F G|C Am7|F G|

 |C     Am7     |F      G
或(者)等我表白內(心)嘅黑暗 其實(我)從未放低過(舊)愛人
|C     Am7     |F      G
(所)以先每晚搵(不)同人瞓 希望(你)不要太過黐(身)
  |C     Am7     F       G
我又(點)會唔明白你(嘅)內心 我又(何)嘗唔係想搵人(瞓)一瞓
|C     Am7    |F        G   |C
(所)以先扮拘謹(等)你勾引 又(估)唔到你真係會 ( )咁易當(真)

|F   G  |C |F   G |Am
(今)晚講(嘢)夜唔(夜) (咁)岩我(就)有部(車)
|F   G  |C G/B Am –|F   G  |C
(車)你返(屋)企先(飲)杯( )咖(啡) 再(傾)返陣(先)至好(扯)
  |F   G  |C
望你(千)萬不(要)太早(扯)