the pancakes - 咁咁咁 (電影《麥兜菠蘿油王子》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:the pancakes 詞:謝立文 / the pancakes Key:Bb 4/4

Capo 1>Play:A




A|A|A|A|D|E|D|E|

|A      |E    |D    |E
(我)決意帶埋我啲(嘢) 人隨便(到)那裡願到(嗰)邊嗰處
|A       |E    |D    |E
(我)快快脆臘埋晒啲(嘢) 全忘掉(了)那個令我(咁)咁咁嗰個

|A   D |A  E |A  D  |E  A
 Na~ Na~ Na~ Na~ Na~ Na~ Na~ Na
 |D    |D     |E |E
如(你)願意伴我共(去) 就學我(咁) ( )

|A       |E       |A   |A
(咁)咁咁踏著步 我(咁)咁咁覓著路 如(迷)途只需(咁)樣樣做
|D        |D        |D     |E
(這)裡有我跟你遊玩 (有)我你永不會沉悶 (試)試閉上眼聽我(咁)咁咁講嘢
|A      |E       |A   |A  |D
(天)上有星星為你(閃)亮 有嗰啲嗰啲(植)物朵朵(輕)輕擺動(你)
     |D      |D     |E  |( A )
與小兔齊共(舞) 你跟我成日(跳)跳紮 令我(得)到嗰種(嘢)

|A       |E       |A   |A
(咁)咁咁踏著步 我(咁)咁咁覓著路 如(迷)途只需(咁)樣樣做
|D        |D        |D     |E
(這)裡有我跟你遊玩 (有)我你永不會沉悶 (試)試閉上眼聽我(咁)咁咁講嘢
|A       |E       |A   |A   |D
(嗰)度 轉咗彎就到(嗰)度 有嗰啲嗰啲(植)物棵棵(輕)輕擺動(你)
     |D      |D     |E  |( A )
與小鴨齊合(唱) 我跟你成日(印)印腳 令你(得)到嗰種(嘢)

|A       |E       |A   |A   |D
(嗰)度 轉咗彎就到(嗰)度 有嗰啲嗰啲(植)物棵棵(輕)輕擺動(你)
     |D      |D     |E  |( A )
與小鴨齊合(唱) 我跟你成日(印)印腳 令你(得)到嗰種(嘢)

|A  E |D E |A  E |D E |A
 Na Na Na Na~ Na Na Na Na~ Na