薛家燕 蕭正楠 麥長青 - 報恩 (電視劇《倩女喜相逢》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:徐洛鏘 詞:楊熙 Key:F 4/4





=Bb C
F|Dm|Bb|C|

|Bb    |F/A   |Gm7     |FM7
嚇(到)騰震震 被(困)進了黑暗 ( )多得恩公你有(愛)心
|Bb    |F/A     |G7     |C
小(子)係書生 自(以)禮對人 能助(你) 亦算我有(幸)

|Bb    |F/A    |Gm7    |C
 (報)答我 你可(變)成財神 最(好) 添多幾錠(金)

|Dm  |Bb    |F   |C
 (救)我免做(遊)魂 倩女(今)天需要(報)恩
|Dm  |Bb    |F   |C
 (教)我磊落(做)人 倩女(失)魂不過(有)心
|Dm     |C    |Bb  |C
 (幫)你覓緣份 (幫)你仝人渡危(困) 你(你)有有有心
|Dm     |C    |Bb  |C     |Dm ( 3x F )
 (幫)你又行運 (幫)你事成又靈(敏) 偏(偏)搞得我冇得好(瞓)

( Dm )|C|Bb|Bb – – =Bb C
Dm|C|Bb|C|

|Dm    |Bb     |F      |C
嚇(到)騰震震 被(困)進了黑暗 ( )多得恩公抱我(企)穩
 |F    |Bb      |F     |C
小(子)係書生 自(以)禮對人 扶弱(困) 亦算我責(任)

   |C  |Bb  |Bb    |Dm
都知我(搞)到人人(民)憤 ( )個個當你係(神)棍
 |C     |Bb  |C
神(棍) 神棍 人人(不)忿 ( )

Repeat Chorus

( F )|Dm|Bb|C|F|