Yellow! 野佬 - 圍圈【Guitar Chord譜】

曲:Yellow! 詞:陳詠謙 Key:D 4/4

Capo 2>Play:C




C F|Am7 G|C F|Am7 G|

|C    F |Am7  G    |C    F |Am7  G
( )我哋圍(圈)就一( )齊 (敬)啤酒禮 ( )廢話連(篇)沒主( )題 (有)好笑位
|C    F |Am7  G |C    F   |Am7   G
( )偏偏最(缺)乏係(女)仔 (哈) ( )慳返過(半)膳食費 ( )亦是個(安)慰

|C     F    |Am7    G
( )你沒有 ( )我也沒有 ( )女友是否(不)夠認購
|C      F    |Am7    G
( )卻有隊友 ( )笑當伴奏 ( )發洩直到(天)要亮透
 |Am   Abaug|C/G.F#dim7 |F        |G
C1 (天)未必保( )佑 蜜(運)如輪(籌) (解)不去這魔咒  來(斟)酒放開所有
C2 (揮)十揮衣( )袖 亦(別)提逃(走) (三)點半的私竇 我來(飾)演你的佳偶

|C      F    |Am7    G
( )有事 流連(於)深宵 大家(徬)徨 試吓(扭)轉你嘅近況
|C     F     |Am7      G
( )無聊 聊聊N-B-A啲波 喂(米)高布朗 你要(改)叫咪咁硬朗
|C      F    |Am7       G
( )偷拍 趣怪(的)醉漢 這套(片)要放上網 祈求(頻)道更旺
|C     F    |N.C
( )喂 嗱 (嗰)個四眼嘅女(仔) 以你射術後日入網

Repeat Chorus 1

Am|G|Am|G|Am|G|Am|G|

|N.C    |N.C     |N.C    |N.C
 ( )啦啦啦啦啦(啦)(啦啦啦啦啦(啦))啦啦啦啦(啦)(啦啦啦啦啦)
|N.C    |N.C     |N.C    |N.C
 ( )啦啦啦啦啦(啦)(啦啦啦啦啦(啦))啦啦啦啦(啦)(啦啦啦啦啦)
|N.C    |N.C     |N.C    |N.C
 ( )天不怕地不(怕)(天不怕地不(怕))繼續啦啦(啦)(繼續啦啦啦)
|N.C    |N.C     |N.C    |N.C
 ( )聽朝我哋請(假)(聽朝我哋請(假))繼續啦啦(啦)(繼續啦啦啦)

Repeat Chorus 2

C F|Am7 G|C F|Am7 G|

|C    F |Am7  G    |C    F |Am7  G~    |C~
( )我哋圍(圈)又一( )齊 (各)種英偉 ( )哪日你(擺)廿幾( )圍 (各)就各位 ( )