Yellow! 野佬 - 鬼叫我窮牙【Guitar Chord譜】

曲:Yellow! 詞:陳詠謙 Key:D 4/4

Capo 2>Play:C




C=C/B Am=GC=C/B Am=G

C=C/B  Am   =G   |C=C/B  Eb   =D
(點)解(點)解 ( )點)解 ( )點解 (點)解(點)解 ( )點解 ( )點解

|N.C         |Dm           |FM7        |C
 ( )嘆世界食好啲冇我份 (打)公仔我叫做打工仔 成份糧(出)齊 我去大澳 你去(巴)黎
|C          |Dm           |FM7      |C
( )冇艇搭繼續逼港鐵 行入(啲)啦喂 阿茂你好鬼臭 跪求(諸)神 賜我暴雨同(風)球

|B7/D#   Em7      |Am7
 ( )勒住爲部(新)Macbook 帶飯我O-K㗎 最近我慳過阿媽
|B7/D#   Em7  |Am7       |G
 ( )硬食 日日(捱)我 上(司)轟炸 補錢炒我(吧)

  |F =G   C=Am    |F  =G   C=Am
C1 ( )鬼(叫)地球(上)鑽(礦)你掘晒 ( )點解(有)石油(但)我(得)漁排
C2 ( )鬼(叫)地球(上)美(女)你食晒 ( )點解(有)大床(但)我(攤)懸崖
F =G   C=Am     |F   =G  C
( )慘(咯)做人(做)半(世) 你第時住(杜)拜 但(我)住孟(買)

C=C/B Am=GC=C/B Eb=D

|C         |Dm           |FM7         |C
( )印印腳係波士個細仔 (揸)波子佢綽號揸波子 佢蝦阿Mag-gie 仲每日帶佢去Pan-try

|B7/D#   Em7    |Am7
 ( )弊在日日開O-T 無人會(欣)賞我 女朋友尖叫發火
|B7/D#   Em7 |Am7      |N.C~
 ( )認命六合(常)中 神(話)一個 乖乖哋折(墮)

Repeat Chorus 1

|Am Abaug    |F       G
 ( ) ( )點解點解 ( )點解我咁失敗 ( )
|Am    Abaug    |F    E
 ( )點解點解 ( )點解我冇份(當)主角 ( )

|C         CM7|C7      C
( )鬼叫我窮Wowowo ( ) ( )鬼叫我窮牙 ( )
|C         CM7|C7      C
( )鬼叫我窮Wowowo ( ) ( )鬼叫我窮牙((鬼)叫我窮牙)
|C              CM7     |C7           C
( )(鬼叫我窮Wowowo)鬼叫地球(上)鑽礦你掘晒 ( )(鬼叫我窮)點解有石油(但)我得漁排
|C            CM7             |C7      C
( )(鬼叫我窮Wowowo)慘咯(做)人做半世(鬼叫我窮)你第時住(杜)拜 但我住孟(買)

Repeat Chorus 2

F  =G  C  =Am   |F =G      C =Am
( )You Go Du-bai(點(解)點解) ( )I Stay In Mum-bai(點(解)點解)
F =G   C =Am      |F  =G   C
( )I Wan-na Cry(點(解)點解) 窮係(廢)物 (又)叫實力(派)

C=C/B  Am   =G   |C=C/B  Am  =G
(點)解(點)解 ( )點解 ( )點解 (點)解(點)解 ( )點解 ( )點解
C=C/B  Am   =G   |C=C/B  Eb   =D
(點)解(點)解 ( )點)解 ( )點解 (點)解(點)解 ( )點解 ( )點解