陳奕迅 - 老細我撇先【Guitar Chord譜】

曲:Russell Harris 詞:袁兩半 Key:C# 4/4

Capo 1>Play:C




C CM7|Dm|C CM7|Dm|
C CM7|Dm|C CM7|Dm|

|C      |FM7     |C       |F         |G
(日)日要定時出現 (加)班多過睡眠 (樣)樣要限時搞掂 (創)意永遠需要到頂尖 ( )
      |F    |F
度掂又盤算 ( )老細佢會(點)

|Am   –   F  Am |Am   –  Dm Em
要(新)鮮慳錢方便 ( ) ( )仲要(經)得所有考驗 ( ) ( )
|Am   –   F  Am |C  CM7|Dm
 (開)會一切反轉 ( ) ( )重回(起)點 ( ) ( )

|C     |FM7
(經)過長期訓揀 (幾)苦都當做甜
|C     |FM7     |C       |F         |G
(死)貓無謂化驗 (餐)餐加醋落鹽 (做)盡然後卻發現 (整)套個案都放棄發展 ( )
      |F    |F
盛怒極難免 ( )老細你算(點)

|Am   –   F  Em |Am   –   Dm Em
我(今)晚需要差電 ( ) ( )別再(急)CALL等我出現 ( ) ( )
|Am   –   F  Em |Am   FM7 |G  FM7 ║G |Am
 (啤)酒一罐一罐 ( ) ( )蒲埋BAR先 蒲埋K先 ( )蒲埋D先 ( )蒲埋(先)

( Am )|F|G|F|

|Am    FM7   |Am    FM7
 ( )但願日落(以)後停電 ( )獨自玩樂(個)體發電
|Am  –  F  Em|Am  – Dm Em
 (冇)電冇電 ( ) ( ) (發)電發電 ( ) ( )
|Am  –  F  Em|Am  – Dm Em
 (冇)電冇電 ( ) ( ) (發)電叉電 ( ) ( )

|G      |F    |F
( )夜幕下呈獻 ( )老細我撇(先)

|Am   –   F  Em |Am   –   Dm Em
我(今)晚需要差電 ( ) ( )別再(急)CALL等我出現 ( ) ( )
|Am   –   F  Em |Am   FM7
 (啤)酒一罐一罐 ( ) ( )蒲埋BAR先 蒲埋K
|Am   –   F  Em |Am   –   Dm Em
我(今)晚需要差電 ( ) ( )別再(急)CALL等我出現 ( ) ( )
|Am   –   F  Em |Am
 (啤)酒一罐一罐 ( ) ( )蒲埋BAR先 蒲埋D先

|Am  –  F     Em  |Am  – Dm    Em
 (冇)電冇電 ( )(老細我(撇)先) (發)電發電 ( )(再喝多(一)罐)
|Am  –  F     Em  |Am  – Dm Em
 (冇)電冇電 ( )(我今晚(走)先) (發)電叉電 ( ) ( )
|Am   –  F    Em  |Am  – Dm   Em
 (冇)電冇電(我(今)晚起碼(撇)先) (發)電發電 ( )(發到(出)煙)
|Am  –  F      Em  |Am .Am~
 (冇)電冇電 ( )(懶理公司(反)轉) (發)電叉(電)