小塵埃 Feat. 湯駿業 - 飛吧!獨角仙 (音樂劇《只談喜愛、不談戀愛》插曲)【Guitar Chord譜】

曲:陳光榮 詞:阿凡 Key:D 4/4




D|

    |D      |G     |D      |A
A1 看窗(前) 晨曦天空光(線) 進入我眼(簾) 滲入腦部裡(面)
A2 想得(到) 蝴蝶天生的(美) 那遙遠距(離) 那份醉人氣(味)
    |D      |G      |D      |A
A1 這一(年) 能為願望抖(顫) 變強壯獨角(仙) 飛呀飛到天(邊)
A2 我很(傻) 還認是自己(錯) 作為我獨角(仙) 總有方法表(演)

   |D=A/C# Bm =A  |G E/G# A –
C1 離(地)第(一)刻 (真)可(怕) 然(後)就(叫)聲(嘩)
C2 鳴(謝)是(多)麼 (不)足(夠) 還(未)達(到)很(多)要求
  |D=A/C# Bm =A    |G  A  D –
C1 (第)二(秒)已 (不)驚(訝) 哎呀呀(笑) (一) (下)
C2 (現)在(我)要 (舉)起(手) 跟雙腿(去) (演) (奏)

Repeat A2 / Chorus 1

|CM7         |G  D   |C           |A
是(你) 讓我 學會攀登高處(望) ( )燃亮起(我) 令我 現要 親口跟你(講)

Repeat A2 / Chorus 2

    |D        Bm       |E        A
There're Ma-ny Ways To Ac-know-ledge We Know When To Be Thank-ful
    |D   –  F#m Bm║Em A
There'll Come A Day To Hoo ( )Here's To

D Bm|E A|D – F#m Bm║Em A|G|
La~

( G )|D|G|D|G|D~|
OS:
獨角仙好開心,佢飛得越快,就越感受到擁有自由嘅幸福感覺。
當佢想睇到更多,佢就要飛得更高,佢唔介意辛苦,亦都唔怕受傷。
獨角仙嘅目的地喺邊?佢去到又會得到啲咩呢?
似乎對獨角仙嚟講,飛,係最值得享受嘅!
飛吧!獨角仙!