Joyce Chu 四葉草 - 好想你【Guitar Chord譜】

曲:黃明志 詞:黃明志 Key:F 4/4




  |F     F/A  |F/Bb F/C F – |BbM7    F/A  |Gm7   C
想要(傳)送一封簡訊(給)你 我(好)想(好)想(你) 想要(立)刻打通電話(給)你 我(好)想好想(你)
  |F     F/A   |F/Bb F/C F – |BbM7  F/A  |Gm7   C
每天(起)床的第一件(事)情 就是(好)想(好)想(你) 無論(晴)天還是(下)雨 都(好)想好想(你)

 |BbM7   C   |Am   Dm7 |BbM7   C   |F – Gm7 F/A
每次(當)我一說(我)好想你 (你)都不相(信) 但卻(總)愛問我(有)沒有想(你)  ( )  ( )
 |Bdim7  C    |Am   Dm7 |BbM7      |Csus4
我不(懂)的甜言(蜜)語 所以(只)說好想(你) 反正(說)來說去 都只想讓(你)開心

  |F   C/E  |Dm7   Am |Bb      F  |Gm7     C
好想(你) 好想(你) 好想(你) 好想(你) 是(真)的真的好想(你) 不是(假)的假的好想(你)
  |F   C/E  |Dm7   F7 |Bb      F  |Gm7     C
好想(你) 好想(你) 好想(你) 好想(你) 是(夠)力夠力好想(你) 真的(西)北西北好想(你)

  |F
好想(你)

( F ) F/A|Dm7 Am|Bb F/A|Gm7 C|
F A|Dm7 F7|Bb F/A|Gm7 C|

Repeat B / Chorus / Chorus

 |Fsus4 |C#M7    |F~
好想(你) 好想(你) 好想你 ( )