陳詠謙 - 脂肪葡萄【Guitar Chord譜】

曲:陳詠謙 / 齊樂平 / 周錫漢 詞:陳詠謙 Key:Cm 4/4

Capo 1>Play:Bm




Bm A|G F#|Bm A|G F#↑|

 |Bm      A     |G      F#
A1 (做)運動 係型(係)大隻 個個(汗)疊汗 硬過(宇)宙隕石
A2 (做)運動 做完(食)薯菜 配塊(白)烚肉 導致(快)樂障礙
 |Bm      A    |G    F#
A1 (落)地獄 大門(用)力踢 升(天) 上我(架)車
A2 (就)住食 自然(想)釘蓋 點(解) 你要(我)改

    |Bm  A  |G   F#    |Bm A  |G    F#
B1 為何自(己)辛(苦) 拗(手)瓜分勝(負) 愈肥愈(好)招(呼) 而(我)有我抱(負)
B2 遞來薄(餅)芝(士) 加(一)杯冰可(樂) 大條士(啤)車(胎) 陪(我)吃我快(樂)

  |Bm     D/A      |G     F#m
寧願賺(好)多錢 買艇(買)飛機 寧願讀(好)多書 吐氣(再)揚眉
  |Bm   D/A    |G    F#m
尤物話(有)著我就(有)運氣 即(使) 我個肚(脹)起
  |Bm     D/A      |G     F#m
寧願大(堆)脂肪 蓋過(我)腹肌 寧願食(得)開心 撐爆(我)層皮
  |Bm   D/A    |G
人人話(有)自信就(有)道理 收(到)

  F#   |Bm
我(叻)仔我可以(肥)

( Bm ) D/A|G F#|Bm D/A|G F#|

Repeat A2 / B2 / Chorus

  F#   |Bm
我(叻)仔我可以(肥)

( Bm ) D/A|G F#|Bm D/A|G F#|

Repeat Chorus

  F#   ║Bm
我(叻)仔我可以(飛)

Bm D/A|G F#|Bm D/A|G F#|

 ( F# )   |Bm D/A |G   F#   |Bm D/A |G  F#
我(叻)仔我可以(肥)  ( ) ( ) 我(叻)仔我可以(肥)  ( ) ( ) ( ) ( fade out )