SiS樂印姊妹 - 新世界【Guitar Chord譜】

曲:駱胤鳴 詞:駱胤鳴 Key:D 4/4




|Bm7  G   |A        D    |Bm7  G  |A
 ( )夢想(要)夠大 (不)怕酸與苦 祈求(命)運別安排 ( )別(走)得太(快)
  |Bm7     G   |A    –   D/A A  |Bm7  G  |A |N.C
遇一個(好)男孩 前一(個)太壞 (不)記得那天 誰臨(別)未(懂)釋懷 ( )是(青)春少( )艾 ( )

  |D            |Bm7            |G
A1 (想)起當天下著大雨瑟縮一角在怨(嗟) 無人來救救我 一個人走荒(野)
A2 (珍)惜一堆光陰絕美風景恐怕放不(低) 沒時間悼念我 別猶豫或痴(迷)
       |A       |D
A1 天空想跌下(來) 浮雲未懼青山(改)
A2 清楚看我未(來) 昂然未懼天色(改)
 |( D )            |Bm7            |G
A1 (當)天今天不知不覺句句問你愛我(麼) 而時間慢慢過 一個人在消(磨)
A2 (當)天終於清晰醒覺吻我卻又未愛(過) 無旁人同情我 傷害我只不(過)
       |A     |Bm
A1 青春負荷太(多) 誰人來陪我(過)
A2 今天領會更(多) 誰人能陪我(錯)

        |G           |A       |G
下秒鐘 地球就爆(炸) 這分鐘 用力抓緊我好(嗎) 別怕 別怕 ( )別怕

 A   |Bm7     G   |A    –   D/A A|Bm7   G |A
(去)到另一個(新)世界 夢想(要)夠大 (不)怕酸與苦 祈求(命)運(別)安(排) 別(走)得太(快)
  |Bm7     G   |A    –   D/A A   |Bm7 G  |A
遇一個(好)男孩 前一(個)太壞 (不)記得那天 誰臨(別)未(懂)釋懷 ( )是(青)春少( )艾

D|G|A|G|

Repeat A2 / B / Chorus

|Bm7       G       |A   –   D
放(棄) 究竟係邊個發(明)出嚟 容許自己(逃)避 容許自己(一)敗塗地
A/C# |Bm7      G       |A
(試)過跌過(怕)去飛 唔再相(信)自己 喊過痛過(怕)失敗 一再欺人自欺
   |Bm7      G       |A         D
渴望過 (軟)弱過 都未曾(睇)得清楚 有咩唔(妥) 有咩災禍 咪當(上)咗一課
  |Bm7       G     |A
最緊要(係)搵返自己到底係(邊)一個 盡情(拍)翼展翅 飛向

  |Bm7     G   |A    –   D/A A|Bm7  G  |A
另一個(新)世界 夢想(要)夠大 (不)怕酸與苦 祈求(命)運(別)安(排) 別(走)得太(快)
  |Bm7     G   |A    –   D/A A   |Bm7 G  |A
遇一個(好)男孩 前一(個)太壞 (不)記得那天 誰臨(別)未(懂)釋懷 ( )是(青)春少( )艾

  |Bm7     G
另一個(新)世界 夢想(要)夠大(想起當天下著大雨瑟縮一角在怨嗟)
|A    –  D/A  A|Bm7
(不)怕酸與苦 祈求(命)運(別)安(排)(無人來救救我 一個人走荒野)
  G  |A
別(走)得太(快)(天空想跌下來)走得太快
  |Bm7     G
遇一個(好)男孩 前一(個)太壞(當天今天不知不覺句句問你愛我麼)
|A    –  D/A  A  |Bm7
(不)記得那天 誰臨(別)未(懂)釋懷 ( )(而時間慢慢過 一個人在消磨)
  G  |A
是(青)春少( )艾(青春負荷太多)

    |Bm7      G     |A    –    D/A A|Bm7
誰人來陪我(過) 誰人來陪我(過) 誰人陪伴(我) 誰人來陪我過 (誰)人(陪)我(錯)
      G   |D/A A
誰人來陪我(錯) 誰人陪(我) ( )
|Bm7     G |A   –  D/A A
 ( )誰人來陪我(過) ( )誰人來陪我(過) ( )
|Bm7     G|D/A      A |A~
 ( )誰人來陪我(過) ( )誰人來陪我(過) ( )